Dag 8

Min vardag Permalink0
- Mål på kort sikt för denna månad/nästa månad och varför:


I think it's pretty obvious , men självklart målet på kort sikt för kommande månad är att förbereda inför resan till USA. Kolla över försäkringar, hotell etc. Bara göra sista kollen innan vi sticker iväg. Målet är att köra 120% på jobbet och sen bara sticka!
Förhoppningsvis kan jag byta jobbdag med någon. För jag går nämligen av på fredagen, ledig lördag och söndag. SKA jobba måndag och åker tisdag. Jag hade hellre avslutat min jobbdag på fredagen och varit nöjd så. Inte att jag ska dit på måndagen och tänka - Ikväll åker jag iväg mot Arlanda. 
Men men, blir det så blir det. Annars får jag hålla god min på måndagen och se glad ut i alla fall. Får väl i sådana fall packa typ allt under helgen istället.

Här sitter jag och ett par fina brudar på en uteservering i Miami.
(Mathil
Till top