Dag nummer 3

Mina bilder Permalink0
- en/flera bilder på dina vänner:


Jag och min bestie Mikaela. Älskar denna bilden. Väldigt passande nu inför halloween ? ;)


Mina härliga vänner Mathilda, Cecee och jag. Dessa godingar har jag enbart träffat i Miami vilket är helt sanslöst eftersom vi alla tre bor i Sverige. Men de har en väldigt stor plats i mitt hjärta.


Robin, jag och Jonathan! Gick hela högstadiet ihop och det är dem jag fortfarande umgås med sen klassen. Fina vänner det där. :)


Jag, Annah och Emma. <3 Underbara vänner man har <3


Suddig bild, men det får det bara. Här har vi i alla fall Karolin, Fredric, Henric, Annah, Emma och Mikael. En utgång vi hade för kanske 2 år sedan? Herregud, kan det varit så länge sen? Detta är mina godingar, de finns alltid där i vått och torrt <3


Jag och Mikaela på Brooklyn Bridge i New York. Min fina vän som jag har lyckats få värvad till mitt jobb. Dock så jobbar hon uppe i caféet men ibland lyckas vi springa på varandra <3

 

Jag och Emmelie . En helt underbar vän som jag verkligen kan prata om allt med. En som jag anser är bland mina närmsta vänner <3

Emmelie, Louice, Malin, Jessica, Jag och Johanna. <3
Till top