Långvandring mot nya mål

Min vardag Permalink0
Jag och Henric bestämde oss idag för att gå på en långpromenad. Egentligen var väl tanken på att gå en jättefin vandringsled som ligger 2 mil ifrån där vi bor. Men sen är det ju detta med älgjakten som pågår just nu . Ska man ha is i magen och gå ändå eller ska man inte? Vi valde det sista alternativet och bestämde oss för att gå på landsväg istället.
Vi packade väskan, tog på oss våra vandringskläder, mössa , vantar och reflexväst och drog iväg.

 

Vädret har verkligen varit perfekt hela dagen när vi har varit ute. Solen har legat på väl, det har varit en skön kyla i luften och bara helt underbart!
Vi stannade efter halva vägen , drog ut filten, satte oss på ett gärde , drog fram kaffet och fikat och bara satt där och njöt!
Så fruktansvärt fantastiskt att bara kunna vara. 

 
Jag tror det är viktigt att man inte glömmer bort varandra i ett förhållande. Man måste ta vara på de små sakerna och visa uppskattning. Idag har jag verkligen njutit till 110% av denna promenaden -
 
för jag har fått vara med Henric hela tiden. Gått och pratat om allt möjligt, skrattat, hålla handen och bara mysa. Man får som sagt inte glömma bort de små sakerna. Detta kommer jag leva på länge!
Det låter som att vi inte ses ofta , men samtidigt så gör vi ju inte det, inte hela dagar i alla fall. För när han är ledig jobbar jag och när jag är ledig jobbar han. Vice Versa. så man får verkligen ta vara på de lediga dagarna vi har med varandra.


 


Räknade väl på att rundan blev sisådär 13 km. Helt lagom :)

En glad Jessica! En fantastisk söndag med en fantastisk Henric <3

 
 
Till top