My songs know what you did in the dark

Min vardag Permalink0
Denna vecka kan jag inte påstå att uppdateringen här på bloggen har legat på topp om man nu säger så,
men jag har verkligen haft fullt upp med jobbet. Sen när man har kommit hem på eftermiddagen har man varit helt färdig och tanken på att blogga har inte ens kommit på tanken. Men nu är jag ledig några dagar så nu kommer det säkert bli ändring på det.
Imorgon går vi in i månaden november, vilket innebär att det bara är 1 månad kvar tills jag och  Henric sticker iväg. På ett sätt så tycker jag att det har gått så himla fort sedan vi bokade resan och på ett annat sätt så tycker jag att tiden verkligen seeegar framåt för helst hade jag ju velat åkt igår liksom (typ så känns det!)


Ni kanske undrar vad som står på dagens schema och då kan jag säga er att det står inte så mycket faktiskt. 
Just nu sitter jag fortfarande i soffan med mina myskläder och funderar på om jag ska kolla på ett avsnitt till av Grimm innan jag gör något annat. 
Sen ligger även tanken i bakhuvudet att det vore väldigt skönt att gå till gymmet och träna en timme.
Så, det som är planerat än sålänge är att kolla på ett avsnitt till av Grimm och kanske gå till gymmet sen. 
Vi får se vad dagen har att erbjuda, men det är samtidigt själva tjusningen med att vara ledig, du kan göra som du vill.
Vill du sitta framför tvn en hel dag, eller ligga kvar i sängen en hel dag, eller baka en hel dag, well, do it! 
Inget stoppar dig! :D

 
Till top