I have to be like, look through my eyes , OMG! you need glasses .

Min vardag Permalink0
Då var vi nere på 69 dagar kvar till avresa mot USA! Såklart jag räknar ner liksom.
Så vad har jag gjort idag då?
Idag har jag jobbat och efter jobbet blev det träning. Körde ett Corepass på gymmet. Det är ett 30 minuterspass men ganska så intensivt och jag kände att det var det jag orkade köra idag.
Hem efter träningen för att ta hand om tvätt. 
Så, en helt vanlig tisdag :)

Har förresten kommit på nu vad jag ska ge Henric när han fyller år på söndag! Finally!
Har bara funderat på detta i över en månad ( minst ) liksom.

Har även beställt hem 4 st olika provbågar från favoptic. Får se om jag får hem dom imorgon. Då kanske jag kan fota varje par och lägga upp här så får ni säga vad ni tycker om dem. Eller inte, det är helt upp till er!
Känner bara att det vore skönt att ha ett par glasögon. Har ju haft ett par innan men de gick sönder, orkade inte beställa hem nya (bara ren lathet) , har kört på linser istället, ibland, inte varje dag. För går man upp klockan 04.00 på morgonen, vem orkar ( inte jag i alla fall ) att sätta i linserna?
Det är ju inte så att jag har suuuper dålig syn utan jag känner ju hur jag överanstränger ögonen. Vilket givetvis inte heller är bra. Men ja ja, nu har jag ju äntligen fått tummen ur det berömda... Så äntligen! :D
Får bara hoppas att bågarna är lika fina i verkligheten ;)

Här har jag på mig glasögonen jag lyckades göra sönder... 
 
Till top