Jens 50 år !

Min vardag Permalink1
Jag har varit ledig hela helgen . Jätteskönt ! 
Men det spelar typ ingen roll om man är ledig 1 dag eller 3 dagar , dom går ändå så fruktansvärt fort ! ^^

Men i vilket fall , i helgen var jag och Henric på 50års kalas ! 
Min bonuspappa/bästa kompis pappa Jens fyllde år ! 
(Jag brukar både kalla Jens och hans fru Eva för bonuspappa och bonusmamma, jag var så mycket hos dem när jag var liten).

Det var en jätterolig fest , god mat och god dryck ! Så himla mycket kärlek i luften ! 

Igår mådde man som man förtjänade . Jag var bakistrött men mådde i vilket fall inte illa . score ! 
Min lillebror Simon kom bort en sväng igår med bilen . Han var så snäll att han ställde upp som chaufför i förrgår så han lånade min bil till söndag . 
Han skulle sen gå hem till mamma som bor i stan och då följde jag och Henric med ut för en promenad . Det var riktigt skönt med frisk luft ! 

Har tyvärr inga bilder på min telefon från helgen . Utan de ligger i min systemkamera ... :( 



#1 - - MADDISENJ.SE:

Tack så mycket <3 Åh vilken fin bild

Till top