Feeling kind a blue .

Min vardag Permalink0
Känner mig nedstämd . Vet inte varför men jag har en tung känsla som hänger i bröstet .. Jag tror inte det är av en speciell anledning men ibland hänger den känslan bara där .. Någon som vet varför ? 

Men annars så... Förutom den känslan (och nej jag vill inte diskutera den) 
Så har det varit en helt okej dag på jobbet . Tacka vet Jag mina underbara arbetskollegor ! 
Jag kan nog lätt säga att jag har Sveriges bästa arbetskamrater och det är ingen överdrift ! 
Älskar att komma till jobbet och veta att idag , oavett jobbsituationen så får man spendera tid med de bästa ! 
För några år sedan jobbade jag på McDonalds och då trodde jag verkligen att ens jobb skulle bestå av stress , stress och åter stress ! 
Tur jag vet bättre nu ! 

Ska fixa lite kvällsmat nu i alla fall ! 



Till top