Bilder från Miami och Bahamas

Min vardag Permalink1
Idag är jag trött i hela kroppen, från topp till tå. Kan bero på att jag har kört ganska hårt på gymmet både igår och idag.
Idag var tanken att jag skulle ha gått på ett just dance pass imorses på gymmet. Jag och flera andra kom dit för att köra passet. Vi väntade och väntade på att en instruktör skulle komma, men, ingen kom. 
Tillslut kom en annan från personalen och förklarade att det hade blivit en miss och hon som skulle hålla passet var hemma för vård av sjukt barn.
Som plåster på såren ( att de inte hade kommit ut med den infon i tid ) så fick vi alla en solariepeng. 
Så istället då för ett just dance pass så blev det ett vanligt pass på gymmet. Körde mycket kondition blandat med liite styrka. 
Efter passet så tog jag då denna möjligheten för att sola solarium , nu när man fick det gratis , annars så brukar jag aldrig göra detta.

Påtal om sol, så är det ju inte så långt kvar tills avresan nu. BARA 22 dagar kvar!

Detta fick mig att tänka tillbaka på när jag var i Miami och fick den värsta brännan jag någonsin har haft!
Jag och några kompisar hade varit ute dagen innan och festat. Vilket resulterar i bakisdag dagen efter. Vilket även detta resulterar i att man somnar på stranden när man solar... 
Jag tror Nathalie eller Rebecka väckte mig efter mer än en timme. Hon påpekade att jag kanske borde vända på mig om jag inte vill bli helt sönderbränd..
 
 
 
Jo tack,det gjorde lika ont som det ser ut ;)

Hittade även lite bilder från min Miamiresa (även resan till Bahamas) som jag inte har delat här ;)
Så här kommer en drös med bilder! :D

 
#1 - - Sara :

Härliga bilder! Ser ut som om du haft det jätte kul :)

Till top