Bä bä vita lamm har du någon ull?

Min vardag Permalink0
Idag är det ingen vanlig dag utan idag är det Milles dopdag! ( Min syster sons .)
Tyvärr kan jag inte vara närvara. Han döps i Arvidsjaur och själv bor man ca 110-120 mil bort. Det är ju inte direkt så att man kan åka bara över dagen för att närvara liksom. Bilfärden tar ju mellan 12-14 timmar. 
Har även ingen semester kvar att ta ut från jobbet. Tog ju alla dagar nu i December när jag och Henric ska åka iväg på våran långresa. Så, det känns ju lite tråkigt att man inte kan vara med.. :(
Hade nog ändå inte kunnat vara med, har dragit på mig en förkylning. Låg i soffan hela dagen igår och det ser nog ut som att det blir samma possition hela dagen idag också. Planerar att kunna jobba imorgon..


Men det jag ville var att dela med mig av doppresenten jag & min lillebror Simon har köpt till Mille.

 


Denna godingen beställde jag från rofa design. Tycker de har så fina produkter där som man kan beställa med olika namn på. När Elins förra son döptes fick han en kanin där hans namn var inbroderat på örat. Så söt!


 
Till top