dag 7

Min vardag Permalink0
- en bild på någon / något som har stor inverkan på mig:


Detta ser kanske ut som en helt vanlig person. En helt vanlig individ. Men inte för mig.

Denna där Mikaela Karlsson, för mig är inte hon någon vanlig person. Tvärtom, för mig är en helt jävla fantastisk individ på två ben. Helt sant, på två ben!
Haha! Skämtåsido.

Mikaela för mig betyder väldigt mycket. Hon är min bästa vän, min bonussyster, min vapendragare. 
Vi pratar kanske inte varje dag, men det behöver man inte heller. Man vet alltid vart man har varandra, i vått och i torrt. 
Vi behöver bara se på varandra för att veta vad den andra tycker.

Men i alla fall,  hon har oerhört stor inverkan på mig. Det har hon alltid haft. Jag har alltid tyckt att min bästa vän, hon är så häftig! Klippte Mik av sig håret så var inte jag sen på att hänga på. "- Jessica jag vill klippa kort, det vore snyggt " - Åh absolut, när kör vi? "
Lite så var det och är det fortfarande.
Men inte bara detta , detta är en brud med bäggde fötterna på jorden. Hon är omtänksam , snäll, skiter i vad folk tycker och tänker. Inte rädd för att säga ifrån. 
Detta är de bästa egenskaperna, sen även så har hon ju ett hjärta av guld. Ett av de finaste hjärtan.

Låter som jag ger värsta kärleksförklaringen här - men på ett sett så är det bara ren kärlek. Jag menar, Mikaela har jag varit bästa vän med i 15 år. Låt mig skriva det igen, 15 år! <3

Sen är det så här va, det sägs att man letar efter sin mamma/pappa hos sin partner. Men jag tror att Mikaela inte riktigt följde detta och letade efter sin mamma/pappa i sin partner, jag tror lätt att hon letade efter en som hade personlighet som mig. För fy satan så läskigt det är mellan Katja och mig att vi är så himla lika varandra. Underbar människa det också :) . 

Så Mikaela, du har en fruktansvärd stor inverkan på mig. <3
Till top