främlingar

Min vardag Permalink0
Oh my lord, vad jag är trött!
Mitt huvud går fortfarande på sommaritd känner jag. Men även att imorses, det var ju INTE fel med en extra timme att sova. 
Har i alla fall jobbat idag (as usual) . Tanken var ju att jag egentligen skulle vara ledig imorgon men det fattades personal för morgondagen och då frågade de mig om jag kunde tänka mig att gå in och jobba. Så , alltså blir det ännu en jobbdag imorgon.
Även om det kanske känns lite tungt att gå in extra såhär iband så ser jag bara min belöning där framme , HELA DECEMBER LEDIG! Så, när man tänker så, så känns det inte alls jobbigt att åka till jobbet.

Men, det har i alla fall gått bra att jobba idag. Man har ju helt fantastiska människor man jobbar med. Så jag skulle nog aldrig kunna påstå att jag har tråkigt på jobbet. 
Det som kändes lite vemodigt (det här med att vi har nu ställt om till vintertid) det är att innan man har hunnit lämna jobbet så har det redan börjat skymma lite.
Men som sagt, I´ve my focus on December!

Jag tror faktiskt att jag ska vara väldigt tråkig ikväll och fixa iordning mig för sängen , lägga mig och läsa i min bok " Främlingar - Dean Koontz ".
Den är väldigt spännande så den kan jag drunkna i , i några timmar.


Jag förra helgen när jag och Henric var på promenad! :)
 
Till top