I Love My New Hair

Min vardag Permalink2
Glömde säga det, men igår gjorde jag en ombre på mig själv! Det är nog den bästa jag lyckats med hittils :D

Tycker att ombre´s är så snygga! Hur de sakta övergår från brunt till blont, eller från blont till brunt. Men , frågar ni mig så tycker jag att från brunt-blont är lätt snyggast!
Var inne en snabbis igår i affären och såg att de sålde ut lite billig hårfärg. Betalade skambud (30:-!!) Men givetvis brukar jag bara använda kända hårfärger. Skulle nog inte kunna ta i någon som jag inte hade någon Humm om hur produkten är.
Så, en billig peng för att bli snygg i håret ;)

Ser en aning trött ut, men med handen på hjärtat så har det varit fullt ös medvetslös på jobbet idag.

 
 
#1 - - fredd:

Det blev ju hur bra som helst ju! ^^
När jag gjorde på mig själv så gjorde jag såhär, ifall du skulle vilja göra på samma vis så gjorde jag en video om det :) https://www.youtube.com/watch?v=H4_1zZcwzsg

#2 - - fredd:

Detta är min blogg :) http://nouw.com/fredrik

Till top