wakey wakey

Min vardag Permalink0
Tack alla fina därute som uppskattade mitt inlägg jag publicerade igår om min viktnedgång. Det värmer verkligen i hjärtat mitt med alla era fina kommentarer!
Jag tycker detta är ett jätteviktigt ämne och var inte rädda med att dela med er! Prata med era vänner, familj, kurator eller vem som helst. Ibland behöver man verkligen lätta på sitt hjärta. Jag lovar att man kommer må mycket bättre efter :)

Snart är det helg i alla fall, äntligen! Gör sista jobbpasset imorgon innan jag går av på min efterlängtade helg!
Jag och Henric är även lediga ihop. Det händer så gott som aldrig så det gäller att ta vara på tiden man har  :)

Måste förresten tipsa om en jättebra låt som jag är typ förälskad i! Har varit det ett bra tag nu men har glömt bort att dela med mig den till er :D

Wakey Wakey - Light Outside

Den här låten är så himla fantastisk! Det är så himla mycket känsla i låten. När jag lyssnar på denna låt så blir jag alltid så fruktansvärt glad :D <3
Till top