It´s all about the money ,

Min vardag Permalink0
Jag har glömt att berätta det för er, eller snarare OFC, jag har glömt att berätta det här för er, med tanke på att min uppdatering här har S-U-G-I-T men i alla fall, den 1 Septebember fick jag fast anställning där jag har jobbat som timvikarie i 2,5 år!!!
FINALLY!
Det är en sån himla lättnad. Sen gör det ju absolut inget att det var en anställning på 100% !!!!
Det är som en stor sten som lättat från mina axlar. Just det att veta hur mycket pengar som kommer in varje månad. När man jobbar som timvikarie vet man aldrig hur mycket man får ut, eller hur mycket jobb man får just den månaden, eller om man nu får något alls. 
Jag har visserligen haft väldigt tyur tror jag för jag har alltid haft jobb där jag har varit och det har varit väldigt stort behov av vikarier.
Så yes!!!! :D

 
Till top