Mina provbågar har kommit från Favoptic!

Min vardag favoptic Permalink2
Jag har fått hem mina provbågar nu från favoptic. Gick väldigt fort med tanke på att jag beställde hem dem i förrgår kväll :) Så jag har testat de 4 paren nu. Har även fotat dem också så att ni ska kunna se dem på. Om ni vill får ni även säga till vad ni tycker. Jag har redan fastnat lite för ett par. Men är liiite osäker på fägen på bågen. Den är i slver, men kanske skulle vara snyggt i en mörkare färg? Men samtidigt så var den färgen lite häftig ändå. 
Any How, Här kommer de:

Par nummer 1:
Det är det här paret jag har fastnat lite för redan. Men vad sägs om färgen? Såg på hemsidan att denna modellen fanns fast i mörkare bågar. Detta tål att tänkas på lite.
Ursäkta mina bilder om jag inte ser så glad ut. Försöker mest att se seriös ut ;)
Par nummer 2:
 

Par nummer 3:
 
 
Par nummer 4:



Personligen så tycker jag i sådana fall alternativ 1 eller alternativ 3.. Svårt det där! Får höra vad sambon säger.
Vad tycker du?
#1 - - A M:

Snyggt! Du passar verkligen i glasögon, jag tyckte du passade bäst i 1 :D

#2 - - Sister ♡:

Jag tycker dom första! :) ♡ pusss

Till top