3 DAGAR KVAR

Min vardag Permalink7
3 dagar kvar till premiären, bara 3 dagar! Det är helt sjukt vad tiden har gått fort och snart är detta över. Har nog aldrig uppskattat den vanliga skolan mer än vad jag gör nu.

T.ex. Igår sa våra lärare att idag kommer vi att sluta tidigt.
Tidigt för oss är ungefär vid klockan 17:00 och vi blev jätteglada! Då har man inprincip all tid i världen över till annat.
Medans om vi hade gått i skolan och våran lärare sagt att vi slutar klockan 17:00 då hade det inte alls blivit glada miner på någon av oss.

Jag är trött..

#1 - - D A N I E L A ♥:

- tack :D

#2 - - Johanna:

Härligt premiären närmar sig :)

#3 - - JNY ©:

tack :D Vad kul att du tyckte det :D kanske jag ska fortsätta med det om det är fler som intresserade sig av det :p

#4 - - Hanna:

- Ohja :D

Kram

#5 - - Anonym:

vad för premiär? :)

#6 - - Ida:

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )



http://imfaccessories.blogg.se

#7 - - Sara:

hehe ja et är det verkligen ;D

Till top