actic

Min vardag Permalink0
Har försökt komma in på bloggen "större" delen av dagen. Men mitt internet har varit grymt segt. Men äntligen kom jag fram ! ;) Idag har jag och H tagit en rejäl sovmorgon. I godanro tänkte jag när jag vaknade att klockan möjligtvis var runt 9 på morgonen. Kollar på klockan och ser att klockan är halv elva. Härligt! Kan verkligen inte komma ihåg jag sov så länge senast. Men är man ledig så är man. Tycker jag ändå har hunnit med mycket idag. Har fortsatt på den enorma tvätthögen från veckan som varit. Tvättmaskinen har gått varm nu i två dagar, äntligen är jag färdig! Det har blivit en tur in till staden. Jag och Henric har kollat efter tapeter som vi ska ha i vårat blivande sovrum. Har hittat en som vi båda fastnade för. Nu är det bara dags att börja snygga till rummet helt enkelt! ;) En tur till Actic blev det också. Lite fokus på mage och kondition. Så himla skönt! Älskar verkligen att träna, det är min drog! Köpte med mig en sallad hem som jag mummsade i mig, H fick en pizza . :)
Till top