Blå tumme

Min vardag Permalink0
Godkväll mina damer och herrar.

Vet ni vad jag lyckades göra i tisdagskväll ? 
Jo , jag skulle stänga en dörr.. Vad tror ni inte jag har satt ivägen för dörren ? 
Jo min tumme , of course !
Drar igen dörren rätt på tummen. Hela tummen svullnade upp och en halvt blå nagel..

Suck alltså !

Idag , några dagar senare , har svullnaden gått ner men nu är tummen blå och lite "missfärgad".
Ibland kommer även bortdomningar i tummen.
Jätteobehagligt ! Hade en nyss , den varade i kanske 30 minuter. Men nu har det saktat börjat avta.

Ibland känns det som man alltid får till det om man så säger.. 

Nu över till något roligare - om bara : 

37 dagar är det min resa till Miami !

64 dagar ska jag få återse min underbara vän Mikaela ! 

<3 

Bild på min blåa tumme.. 

Till top