tips inför 90tals fest?

Min vardag Permalink1
I år så fyller jag 25 år... 25! Shit vad åren springer iväg för mig.
Nu kanske vissa är äldre som läser min blogg och tycker att 25 är ganska ungt. Men visst är det ganska relativt beronde på hur gammal man är i skrivandets stund?
Det är så roligt att man kan följa mig tillbaka så många år på bloggen. Visst var jag mycket aktiv förr med att publisera inlägg men ibland dyker det upp något nyskrivet!
Jag har i alla fall drivit denna bloggen sedan 2009... Alltså 2009-2016 , 7 år!
Jäklar att åren har gått så himla fort?


Jessica 2009.

Men i vilket fall, i år fyller jag 25 och detta ska självklart firas med dunder & brak och självfallet ska det vara tema 90-tal!

Jag har börjat spinna på ganska mycket idéer och kanske lite lekar man kan göra. Men har ni några idéer eller förslag så får ni gärna skriva det till mig. Jag bockar och bugar för allt jag får in! :)

Min outfit är i alla fall färdig, men den som väntar på något gott... ;) Lovar att jag ska lägga upp en bild på den här sen efter att jag har haft festen!

Jag ser så himla mycket fram emot detta!!

 
 
#1 - - Cassandra Haraldsson:

Åh så kul med 90-tals tema! :)

Till top