Morgonstund

Min vardag Permalink2
Jag har mer och mer börjat förstå talesättet - morgonstund har guld i mun. 
Jag tycker att gryningen är helt fantastisk och ibland blir det som ett slag i magen hur vacker världen är på morgonen , när allt sakta börjar vakna till liv igen ! 
Jag tror att man ibland glömmer bort att njuta av det man just har framför sig.
Det är klart man blir hemmablind ibland, men försök att SE det du har ! 
Jag tycker det är helt fantastiskt när jag åker till jobbet på morgonen (åker hemifrån runt 04:40) och man ser , iallafall fall nu när man har ställt om tiden , hur morgondiset smeker åkrarnas bädd , gässen har återvänt hem igen efter deras vintersemester, solen sakta börjar väcka allt till liv. 
Detta är livet ! 



#1 - - My Chieng:

Det är den bästa stunden. Tystnaden framför allt.

#2 - - Johan:

Fin bild.

Till top