Staden med syster och c.o.

Min vardag Permalink26
Idag har jag varit med Elin, Henric och Fredric i stan. Har brummat en bra bit med min lilla söta bil!

I alla fall, Elin och jag sprang i massor av affärer och jag fick en klänning av henne i present för att jag har klarat av att ta körkort! Jättesöt och hittade den på rean i H&M. Den hade kostat 249:- men den var nedsatt till 149:-, great! Tack syster!

Ska snart äta lite. Är VRÅLHUNGRIG!


Dagens klädsel.



Klänningen jag fick. Söt va? :)


Här får ni även en söt bild på min syster! <3

#1 - - emelie:

engelska jag har pluggat :P

#2 - - v e v v e:

fin outfit :)

#3 - - frida - FOTOBLOGG c::

SV; va bra :)

jorå, den har väl varit bra, själv?

#4 - - moa murderess - Scene Core Blogg:

sv: hahha jo xD den va kul ^^

#5 - - MALIN:

svar: jag mår jättebra. själv? :)

#6 - - susy:

jaa visste han:P

Glömm inte att kolla in min bloppis

www.clowdyscloset.blogg.se

#7 - - Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]:

sv; hehe grabben min gillar inte att va med på kort, så ibland får man va snabb! (a)



åh vilken söt syster! skit fin klänning.

#8 - - Matilda- QWENTUS:

de va så lite så =) Allt okej?

#9 - - Johanna:

aldrig fel med shopping :) ah ja jag får se vilken vägg det blir :)

#10 - - izza:

okej, låter härligt :)

#11 - - aayah ♥/ Sweet 17!:

nää kollade aldrig på den! sj?

#12 - - simone:

Hej vännen, hoppas du har en kanonkväll! Själv är jag seg som kola och bara vilar upp mig inför en ny vecka :)

#13 - - Josefine´s life!:

nja, är han hos pappa kan ja gå till han på 30min typ men mamma så tar de 1h att gå:)

#14 - - ; R e g i n a:

Okej.

Tack dsm :)<3

#15 - - kimlarsson':

sv; ja otroligt jobbigt :/ nej det är bara katter, tur det!

#16 - - Carolina [fotograf]:

Söta klänningar. Vårigt :)

#17 - - emelie:

ja absolut!:D

#18 - - MyzaaN - Princess Pink:

det var super kul ;d <3

#19 - - Matilda- QWENTUS:

Japp, 2 hundar snart 1 till =)

#20 - - Matilda- QWENTUS:

Japp, 2 hundar snart 1 till =)

#21 - - Johanna:

Den är riktigt bra, så tycker absolut du skall se den :)

#22 - - MALIN:

svar: äsch! skolan är roligt :)

#23 - - moa murderess - Scene Core Blogg:

sv: mahha..! visst e den :D :3

#24 - - Latte Liten:

Söta klänningar!

#25 - - Kimmey :):

Tack :)

#26 - - Josefine´s life!:

haha, gasnska ?? :)

Till top