Dag 28

En fråga varje dag i November Permalink12
- en bild på dig förra året och nu, hur har du förändrats sedan dess?


Jag 2009


Jag 2010

Jag har inte förändrats mycket som person men man får ju alltid nya erfarenheter, tankar och liknande.
Men hårfärgen har förändrats och kanske kroppen? Är mycket aktivare nu än vad jag var då.
#1 - - nadjamelzen:

parfym kläder jag valt ut mobil sedan idag blir det kalas för mej hos mamma :)

#2 - - Marcus Å:

Aktivare, på vilket sätt?

#3 - - Emma Swärd:

fin blogg!



händer idag då? :)

#4 - - Netty♥:

sv' oliver :) och sen i mellannamn blev de john peter :)

#5 - - lashnoblom:

du hade då en stor förändring på håret iaf :P både färg och längd.. hur kan de ha blivit så långt bara på ett år?

#6 - - johanna:

fin header du har :)

#7 - - sara:

lika söt då, som nu! älskar dig syster <3

du kan logga in på min blogg, och spara bilderna på bloggen. så kan jag ta dom därifrån? <3

#8 - - tovesegnablogg.blogg.se:

varsegod, okej vad bra!:D

#9 - - julia fälling:

Sv; Hoppas som du jag med! :)

#10 - - Anna med A:

tack :)

#11 - - Sara - Gravid vecka 34:

Det förstår jag verkligen, ! =)

#12 - - elina:

sv: tack så mycket! :D



vilket fin hår du har! jag vill också ha sånt hår :D

Till top