ny kategori

konsten i mig Permalink24
Jag lyckades somna om förut, härligt! 
Som jag lovade förut så ska jag slänga upp en bild som jag gjorde under mina tidigare timmar.



NY KATEGORI - MINA SKISSER
#1 - - Anonym:

haha nej verkligen inte, jag är värdelös på engelska!

#2 - - Hanna N:

Nä det är vidrigt :O fin! :)

#3 - - moa:

SV; Härligt! Hehe jo, det var många som inte sjöng lika bra som dom gjorde i början :p Synd!



Vad gör dudå? :)

#4 - - saaaaaaara:

fyfan vad fint! vill också kunna skissa så bra!

super fint verkligen ! <3

#5 - - saaaaaaara:

jo de är faktiskt bra nu!

riktigt mummsigt faktiskt :)

#6 - - My:

Fina!

Bra här också, och tack för kommentaren!

#7 - - ESSEM, Selena M:

sv' aah, jag med! Riktigt duktig :)

#8 - - S' - Be Real ♥:

tar det lungt.. ska till jobbet om en tim. sjda?

#9 - - DIANABIEBER:

sv: skulle plugga in 20 franska glosor. :p

#10 - - Honi:

Oj vad duktig du är :)

#11 - - malin:

Fint ritat :)

#12 - - MAARIAWH:

fina bilder :)



sv: visst är den? :) Ja det är riktigt jobbigt..

#13 - - nicole:

sv: tackar :)

fast man fick inte se bilderna haha så ja vi får se hur de blev



vad har du för dig nu då?

/shoppaholly

#14 - - Linda:

sv: Inte så mycket, söka jobb typ:P

Du då?:)

#15 - - Alina:

Ha en underbar kväll sötnos! =)

#16 - - sandra:

sv: jo dem vann med 2-1 :D



fin skiss :)

#17 - - ciiz:

jaaa de hoppas ja med :(

#18 - - nutjarin:

sv: jaha okej" :D

på freda är det fest, <3

#19 - - Josephine:

sjukt fint du ritar! och jätte fin blogg :)

kolla gärna in på min blogg också :)

#20 - - georgiias.blogg.se:

haha nää, hur ska jag göra?

#21 - - ellinor:

Nu var jag lite seg på att svara, men efter skolan så var jag med en komis, sen träffade jag min pojkvän och vi kollade på idol tillsammans hemma hos mig, han åkte precis hem så då passade jag på att kolla in bloggen :)

#22 - - Jessica:

Härligt! :D jo det är bra med mig. Haft en bra dag?

#23 - - emelie:

haha så är det med mig med;)

#24 - - Hanna N:

Det borde du va :)

du, jag har ritat av Megan Fox och skulle gärna vilja höra vad du tycker, du som oxå ritar! :D http://justbcause.blogg.se/2010/september/vart-tog-rosten-vagen.html

Till top