Nu är du 22 år vännen! :)

Memories Permalink0










Grattis på födelsedagen älskade syster! <3 Älskar dig!

Ett brev som jag skrev till Elin i ett arbete i skolan när jag var runt 10 år:
- Hej Elin!
Du är den bästa man kan ha i stöd och allt. Du vet typ allt om mig.
Jag älskar dig som min syster och som min vän.
Du och jag har så roliga minnen tillsammans, som den gången när vi spelade anden i glaset och jag fick B-J-Ö-R-N hela tiden.
Jag vet att du tycker att jag är jobbig ibland.
Men i detta brev vill jag säga hur mycket jag tycker om dig. Du och jag Elin, vi har så roliga minnen i uppväxten. Du klättrade på bord och jag stod brevid.
Du har en sån bra personlighet att jag inte vet vad jag ska skriva om den.
Du och jag har en sån rolig humor ihop.
Sen om några år då kommer vi bo långt ifrån varandra, men just nu bor vi bara 10 meter från varandra. Här kommer en liten dikt.
" - Du och jag Elin, vi har levt ett liv tillsammans som kommer att finnas kvar för alltid och inte tyna bort.
Elin, du och jag har allt tillsammans. Du kommer att finnas i mitt hjärta föralltid."

Från din älskade syster Jessica!

Grattis älskade syster och vän! Hoppas du får en underbar födelsedag! <3
Till top