- Det vackraste

Videoinlägg Permalink34
Den 31/12 - 2010 sjöng jag på Elin och Fredriks bröllop.
Jag framförde låtarna " - Det vackraste " och " - Du är allt ".
Jag har nu lagt in "det vackraste" på youtube och tänkte även lägga upp klippet på bloggen. Ni får gärna kolla på det och framföra vad ni tycker om det. All kritik är bra kritik.


Bröllopet var helt fantastiskt förresten, det var så himla vackert, ett litet och kärleksfullt bröllop.
Det är första gången jag sjunger på något bröllop och det var verkligen känslosamt.


#1 - - missay:

Hejsan. hoppas allt är bra med dig!

Har lagt upp ett klipp på bloggen där jag framför låten " - det vackraste ". Det vore riktigt snällt om du ville kolla på klippet och framföra vad du tycker om sången.

http://missay.blogg.se/2011/january/-det-vackraste.html#comment

TACK!

#2 - - FlizanLizan:

sv: jora de e najs sj? :)

#3 - - FlizanLizan:

sv: jora de e najs sj? :)

#4 - - FlizanLizan:

sv: jora de e najs sj? :)

#5 - - FlizanLizan:

sv: jora de e najs sj? :)

#6 - - hanna:

Verkligen sjukt fint! Fick nästan en liten tår i ögat :D

#7 - - tovesegnablogg.blogg.se:

Åh vad fint du sjunger !!! Du sjunger verkligen jättebra! :)♥

#8 - - Alexandra:

åååh, det var jäätte fint!!:D

#9 - - Julie:

kan bara hålla med dig Jessica, litet men så fint och kärleksfullt. Hade verkligen små tårar i ögonen för det var så fint och ja. Bröllop är ju vackra!

Du sjöng ju sååå vacker, och låten blev så bra med din röst. <3 :D

#10 - - JR:

Sådär sj?

#11 - - Johanna:

med mig är det sådär!



duktig du är på att sjunga!

#12 - - Anna svarar::

Vackert! En sån underbar låt ju!

#13 - - Kaffehörnan:

Wow säger jag bara, vilken röst du har.

Har du sjungt länge

#14 - - caiza:

jag tycker du har en bra röst och ska inte sluta med att sjunga :)

#15 - - Sara - Gravid vecka 39:

Jorå, allt är bra med mig, själv? =)

#16 - - faanny:

du sjunger verkligen jättefint!

#17 - - sara:

jag kan säga min älskade syster. jag ryser, du är så himla bra! <3

#18 - - elinn:

så vackert! :)

tack detsamma sötnos :)

allt bra idag?

#19 - - jessica:

jo de är bra, sj?:)

#20 - - eantonia:

Du sjunger supervackert! :D Jätteduktig! saknade dock ett leende :)



Här kan du höra mig sjunga också:



http://eantonia.blogg.se/category/hor-mig-sjunga.html

#21 - - FIONA - ja, som hon i shrek:

åh tack :D

#22 - - hanna ♥:

förlåt för lite sent svar, tog en kort paus :) jodå, allt är bra med mig :) med dig `? :D

#23 - - riim:

jadå:) sj?

va fint!

#24 - - ida:

jättefint ju :D

#25 - - Evelina:

Du sjunger ju super fint! :D<3

#26 - - mollie:

sv: gud, du sjunger sjukt bra tjejen! :)

#27 - - linn:

jättefint!

#28 - - Sandra:

Shit jag lyssnade nu, jäääklar va duktig du är!! :o:D va kul!

#29 - - carolina:

shiiiiiet va fint du sjöng !

#30 - - Kaffehörnan:

Ärligt talat, hade jag anordnat ett event e någon form av välgörenhetskonsert, hade de varit en glädjeatt bjuda in dig.

De säger jag inte för vara snäll



Du anar inte vilken gåva du har

#31 - - Marcus Å:

Du är riktigt duktig! Alltid tyckt om att sjunga? :)

#32 - - Anonym:

jätte fin blogg du har! :)

#33 - - faanny:

Jo, det är bara bra med mig!

hur är det själv? :)

#34 - - moa:

Va fint du sjunger!!!

Till top