Music, the way I was born to do it!

Min vardag Permalink1

Här ska ni få se min nya tatuering som min underbaraste Mikaela Karlsson har gjort!
Nu har jag en tatuering i örat, en G-klav . Jag har alltid varit musikintresserad och ÄLSKAR att sjunga. En G-klav i örat hade inte kunnat bli bättre. Musiken i mitt liv, musiken som jag alltid hör! <3
Bakom örat har jag ett hjärta som även Mikaela har gjort. Hon fyllde i den i förrgår och den håller på att läker.
Bilden gör inte mina tatueringar rättvisa men jag älskar dom verkligen för de står för just den som jag är!

 
#1 - - faster <3:

Fortsätt sjunga älskade brors-dotter.
Faster är så stolt över allt du klarat av. Vet vad det krävs. Så ge inte upp dina drömmar för framtiden utan gör det du vill och jämför dig inte med andra!
Var rädd om dig och låt inte rädsla gå före mod!
Ville bara skicka en kärlekshälsning och en önskan om ett gott nytt 2013. Du finns alltid i fasters hjärta och behöver du mig så finns jag alltid nära till hands! <3 Pussar och kramar <3

Till top