26 Februari

Min vardag Permalink0
Har nyligen kommit in från min löprunda. Så himla skönt och ett riktigt vårväder är det ute känns som att värmen inte alls är långt borta!

Jag och Henric har kommit hem idag från våran resa uppe i Norr. Hör och häpna: - Tåget var inte försenat utan det var 25 minuter för tidigt så vi fick stanna till i Hallsberg och vänta in dem 25 minuterna så att vi inte låg i förtid. Helt sjukt! Men bra jobbat av SJ, verkligen! ;)
Jag menar, så mycket förseningar dom har haft under det senaste månaderna så kanske det är bra för dom att de vänder nu.

Jag sov även sjukt mycket på tåget. Vi gick på vid 18:44 och vid klockan 20 sa jag till Henric att jag var trött och skulle gå och lägga mig. Lade huvudet på kudden och ett X-antal timmar senare, snarare 12 timmar senare vaknar jag upp helt utvilad! Alltså sov jag från 20 - 8 ! Helt sjukt det med. Brukar alltid sova till och från på tåget..
Men skönt att få sova ut!

Jag har haft en jättebra vecka i Arvidsjaur, hos Elin och Robin! :)

<3

Till top