Melodifestivalen hiss eller diss?

Jojjo frågar Permalink0

Snart blir det nog sängen för min del men funderar på att kanske ta en dusch innan? Kan kanske vara skönt att göra det för att sedan krypa ner i sängen och läsa lite ur boken Blonde. :)

Har ni planer på att se melodifestivalen i helgen?
Jag har lite mycket smått faktiskt missat att det börjar nu på lördag. Jag har inte ens någon aning vem som kommer att ställa upp i år. jag som har följt det relativt mycket varje år, förutom förra året då ujag slopade det totalt.
Jag tror att det kommer bli samma sak i år. Skulle nog kunna se det men eftersom att mycket jobb kommer emellan och massor av annat.. Tycker även det har tappat sin charm lite - och u t d r a g e t!
Hade det inte bara varit smidigt att klämma in allt på en kväll, istället för att dra ut det så?

Så hiss eller diss?

Till top