Gårdagens storköp! - M-bord!

Min vardag Permalink0
Igår var det en bloggfri dag. Vissa såna dagar behövs verkligen ibland.
Nu sitter jag i fotöljen , nyduschad och fin och ska strax ge mig på min första kopp med kaffe.

Igår köpte jag och Henric ett matsalsbord! Lycka! Köpte det i möbelstaden på en outlet. Gav 4995:- för 6 bord och stolar. Det är ett riktigt kap!
Det som fattas nu innan vi ska flytta är att vi ska köpa nytt köksbord ink. stolar. Tycker det känns så himla roligt att kunna förnya sig i möbler, just vid flytt och man ska komma in i ett nytt hem. Det blir ett nytt papper, en ny start.


Ett liknande bord med stolar som bilden visar. Men det skiljer sig oerhört mycket ändå. Bordet är snyggare i designen som vi köpt och samma med stolarna. Tänkte bara lägga upp bilden så ni vet på ett ungefär vad det är vi köpt!
Till top