Jobbdag nummer 3/4

Min vardag Permalink2
Godmorgon på er finisar ! 
Idag går jag in på jobbdag nummer 3 av 4 !
När jag brukar tänka som så att jag jobbar nummer 3 av 4. Så räknar jag alltid bort den jobbdagen jag är på.
Som nu säger vi , då tänker jag - åh vad skönt jag har bara en dag kvar sedan att jobba. 
Alltså är jag redan på tisdagen .
Äh , nu kändes det som att jag krånglade till det rejält för er ! 

Btw , om 15 dagar åker jag och Henric på lite välbehövligt semester. 
Vi blir borta 6 dagar i Danmark , samt att vi är borta på Henrics 25års dag. 
<3 
Kan ni gissa vad jag längtar ? 
Hela min sommar har ju bestått mest av jobb, så nu räknar jag ned dagarna minsann ! 



#1 - - Malin:

Sv: Vad kul. :)
Hoppas du får en bra dag! :)

#2 - - MADDISENJ.SE:

Jag jobbar som sjuksköterska på en akutvårdsavdelning :)

Till top