universal studios <3

USA 2015 Permalink0
Idag har jag och Henric varit på Universal Studios i Hollywood! Det var verkligen en upplevelse i sig! Detta var väl en av de stora sakerna jag hade sett fram emot att göra här i Los Angeles och sagt och gjort så gjorde vi det idag, sista dagen här i L.A . 
 

Jag och Henric var så himla smarta att vi bokade denna upplevelse hemifrån innan vi åkte iväg. Då var det så bra så att på deras hemsida så kunde man kombinera ihop två attraktioner, eller upplevelser, då var det denna på Universal studios och sea world i San Diego. Gjorde man detta så kunde man spara minst 1000:-. Jag och Henric hade ändå planerat att göra bägge dessa upplevelser, så varför inte spara lite pengar? Själva haken är att man utnyttjar detta inom en 2 veckors period. Så det kommer vi ju hinna!

Men i alla fall, universal studios! WOW! Dom hade till exempel byggt upp Springfield där man kunde ta sig en öl på Moe´s, eller varför inte äta på Krusty Burger (Vilket vi givetvis gjorde), Besöka Kwik-E-Mart , Besöka Krustyland , träffa Homer,Bart etc. 
Sen kunde du besöka Jurassic Park , Transformers, Miniorer, Shrek, Svampbob etc!

Här kommer en liten bildbomb från dagen!
 
 




Blev väldigt ledsen - Hogwarts ska öppna på Universal Studios våren 2016... Jag såg det, var så nära men ändå så långt borta. Man blir riktigt ledsen i ögat alltså.. :(
 
 
Till top