Gonna find my way back, back to summerparadise

Some of my questions Permalink0
Någon mer än jag därute som följer paradise hotel?
Det är första året som jag har gett mig tusan på att se det, alla avsnitt!
De tidigare åren har jag bara sätt stundvis, någon gång här och någon gång där, så har aldrig fått någon favorit i programmet , eller hängt med på att de kör olika veckor på hotellet. Haha, det är så typsikt mig att missa en sån grej liksom? 

Om kollar, har ni några favoriter änsålänge?


Frågar ni mig så tyckte jag det var himla tråkigt att Hermansson åkte ut. Men som sagt, det är ett spel och allt kan hända.
Annars så har jag faktiskt några favoriter och då är det Jennifer, Oliver och Mos (Robin).


(Bilden är lånad från Google)

Jag kan sällan se PH på kvällen när det går mellan 22-23 eftersom jag jobbar oftast dagen efter och jobbar jag, ja, då börjar jag tidigt. Därför tycker jag det är smidigt att man kan se detta på play istället. 
Till top