Grattis min älskade du <3

Min vardag Permalink0
Idag är det ingen vanlig dag , för idag är det Henrics födelsedag!
Grattis min finaste älskade Du på födelsedagen <3


Önskade verkligen att jag hade kunnat vara ledig idag och varit hemma med min kärlek. Men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt. Så har jobbat idag mellan 07-16 så hem sen, äta, slänga sig i duschen och var liksom allmänt trött och seg när min familj kom förbi på lite födelsedagsfika.
Har firat Henric tre dagar i följd. Det blir lite så när man är en stor familj. :)

Kom på tillslut vad jag skulle ge H i födelsedagspresent. 
Som ni vet ska vi ju till USA i December och tänkte då bjuda Henric i San Fransisco till Alcatraz. Det är en av de stora MÅSTEN han har i USA och så även jag, så jag tänkte, varför inte bara ge honom det.. ? :)
Även att jag ska bjuda honom på restaurang någon dag också.

Jag älskar dig och jag hoppas att du har haft en bra födelsedag <3
Till top