We’ll do our best, I’ll love you all the while, ´Cause you saved my life once

Min vardag Permalink0
Jag har haft en riktigt mysmorgon! Det är inte varje dag man får vakna upp med Henric brevid sig. Eftersom han jobbar mycket natt och jag mycket dag så får man inte mycket tid tillsammans. Men idag är en sån dag då vi äntligen får en heldag tillsammans. Är överlycklig! 
Ni vet känslan när man kan ligga och dra sig i sängen hur länge man vill för man vet att man är ledig, jepp, det är en sån dag. :)
Körde på en rejäl frukost med 2 lingongrova, stekt ägg, sallad och ost. Mumma! Ibland får man passa på att lyxa till det .

Vad återstår mer idag?
Jag och Henric tänkte köra ett pass på gymmet. Blir nog blandat med kondition och styrketräning.
Ska även lägga in mina räkningar. Grymt roligt... not! Men tycker det är skönt att ha gjort det innan så dras de bara när det är dags.

Har även beställt doppresent till min systers son Mille som ska döpas nästa helg. Har ingen möjlighet att kunna åka upp till henne (de bor i Norrland) . Så ska skicka med presenten med mamma och Peter när de åker upp nästa helg.

Hoppas ni får en bra torsdag!


Till top