Semster!

Min vardag Permalink0
Oj vad dagar blir till veckor och veckor blir till månader. 
Ända sedan jag plockat bort mitt facebook så kan jag med handen på hjärtat säga att jag inte har saknat det alls!
På något sätt så känns det ändå som jag har fått livet tillbaka igen. Inte att man bara ser vardagen genom en telefondisplay utan att man faktiskt SER!
Man prioriterar helt annorlunda på något sätt än vad man gjorde innan och det känns helt fantastiskt!
Har även hört om den nya trenden - Pokémon GO. Alltså ursäkta mig om jag trampar någon på tårna nu - MEN VAD FAN? Seriöst! Jättebra tänk att folk kommer ut från sina skrymslen och rör sig utanför sitt hem, men det sorgliga där är återigen mobilen. Du går där med näsan i skärmen och letar Pokémon.... När jag är ute och går och ser detta brukar jag bara skratta för mig själv och tänka.... ja.. det behöver jag nog inte skriva här utan att ni förstår ändå vad jag är ute efter.

Jag har semester nu, ÄNTLIGEN! Det känns så fruktansvärt skönt OCH samtidigt lite konstigt. Min senaste sommarsemester som jag hade var för 4 år sen tror jag, om jag inte räknar fel. Alltså 4 år sedan jag hade några veckors semester i Sverige!
Annars har jag ju varit iväg till Miami, California osv. men då har jag ju aldrig varit hemma och strosat.
Men ska verkligen ta vara på detta! Åh vad jag njuter! Hoppas allt är bra med er!

 
Till top