lördagen den 23/1

Min vardag Permalink0
Alltså det är äckligt hur sjukt bra jag är på att uppdatera min blogg.... NOT! Jag är en sån himla periodare .. och jag vet att det inte är första, andra eller tredje gången jag skriver det här i bloggen. Men samtidigt vet jag att jag har skrivit här att jag kommer skriva här, inte för att jag måste utan för att jag själv känner mig manad och vill dela med något här. Först då kommer jag skriva!
Lade ju faktiskt upp några inlägg från resan till USA som var AMAZING! Alltså jag skulle lätt kunna åka tillbaka dit, många gånger om . Älskade LA , San Francisco, San Diego och Las Vegas! Vilka städer alltså och ingen stad var den andra lik.

Är inne på min andra jobbvecka. Man kommer väldigt fort tillbaka till arbetsrutinen. Känns nästan som att man aldrig har varit iväg utan det känns som en väldigt stark dröm om vad man har upplevt och man kan inte ritkigt sätta sig in att man har varit där. Visst suger det i resenerven. Känslan att boka en resa och ha något att se fram emot och har man väl börjat att resa så är det, för mig, väldigt svårt att sluta. Jag vill se mera! Så roligt att få uppleva olika kulturer och se sig om i världen än att bara se Sverige!
Men, däremot så är det alltid fruktansvärt skönt att komma hem till landet lagom. Där man varken sticker in eller ut , utan man liksom... Är!

Lördag, Söndag och Måndag är vivalajag ledig ! Så skönt att få varva ned lite efter 2 intensiva jobbveckor. Ska snart springa ned till systemet och inhandla lite alkohol inför kvällens festligheter och sen efter det blir det antingen att köra ett pass på gymmet eller gå ut och gå en långpromenad. Det lutar mera mot det sistnämnda faktiskt!
Hoppas ni får en jättebra lördag!

Puss&Kram
 
Till top